5 Mayıs 2013 Pazar

5 Mayıs 2013 Kuşadası etkinliğimiz :)

Merhaba arkadaşlar.

Tam sıcak havalardan bunalmaya başlamışken, kendimizi denizin kenarına, Kuşadasına atalım dedik :). Toplam 5 motor ve 7 kişi katıldığımız bu etkinlikte, bizlere eşlik eden tüm arkadaşlarıma başta teşekkür eder, katılamayan arkadaşları ise diğer etkinliklerimizde görmek isteriz :).

Etkinlik sırasında bol bol fotoğraf çekilmemiş olsakta, sizlere mevcut fotoğraflardan kısa kısa anlatımlar ile gezimizden bahsetmek isterim.....

2 ayrı grup olarak Kuşadasına teker çevirmeye başladığımızda, ilk grup olarak ilk Kuşadasına yakın yere biz varıyoruz ve diğerlerini beklerken ayranlarımızı yudumluyoruz. Daha sonra Apo, Ahmet ve Yücel aramıza katılarak, Kuşadasına doğru yola çıkıyoruz :). Ama öncesinde onlarada ayranlarını içiriyoruz :D.

Yolda çeşitli fotoğraflar çekilmeyi ihmal etmiyoruz :).

Kuşadasına vardığımız da, kendimizi elbette ki sahil kenarına atıyoruz. Çoğumuzun aç çıktığı bu yolculukta, karnımızı doldururken, muhabbetlerimizle hoş vakitler geçiriyoruz :).

Bir güzel yemeklerimizi yedikten sonra motorlarımızla farklı yerleri turluyoruz. Fakat turlamalarımız sırasında maalesef ki fazla resim çekilmiyoruz. Bir güzel turladıktan sonra, kola çekirdek cips yapalım diyoruz ve kendimizi Kuşadası kale'ye atıyoruz :)

Dönüş sırasında sigara molası vermeyi unutmuyoruz :P

Kale durağımız, Kuşadasındaki son durağımız oluyor. Ama biz hızımızı alamıyoruzzz ve Muratların hamamına gitmeye karar veriyoruzzzz :). İzmir'e döndüğümüzde, kendimizi Bornova'ya atıyoruz :).

Hamamda bir güzel kakaralar, kikiriler eşliğinde tüğ gibi hafifledikten sonra etkinliğimizi sonlandırıyoruz ve bu noktadan sonra herkes evine dağılıyor :).

Bir haftasonu etkinliğimizide böylelikle tamamlamış oluyoruz. Diğer etkinliklerimizde görüşmek üzere, hoşcakalın...